רסטוראן Call

חווית לקוח אישית היא המטרה, באמצעות זיהוי הלקוח, מענה יעיל ופרטני אל מול הנתונים השמורים במערכת גם הלקוח שלכם ירגיש חלק מהמותג.
רסטוראן Call מספקת פתרון לזיהוי שיחה עבור בעלי מרכזייה וירטואלית או פיזית וגם ללא מרכזייה.
ממשק נח וידידותי לניהול ומעקב שיחות המאפשר ניצול מקסימלי לשיחות הנכנסות ויוצאות מהעסק, קיצור זמני מארחת והזנת הזמנה חדשה בלחיצה אחת תוך שמירה על סנכרון עם נתוני עבר.

  • זיהוי שיחה ולקוח
  • ממשק לניהול שיחות קל וידידותי
  • סינון וחיפוש שיחות
  • שמיעת הקלטות
  • אפשרות לחיבור מספר עמדות במקביל
  • סינון שיחות המתאימות לשלוחה
  • ניתוק ויצירת שיחה בלחיצת כפתור
  • שליחת הודעה אישית במצב של שיחה שלא נענתה